3 Eylül 2014 Çarşamba

THE BALM Nude Tude



Her bloger'ın yaptığı gibi The Balm'ın Nude Tude paletini incelemeye almasam olmazdı. İlk olarak söyleyebileceğim şey çok kullanışlı olması.







Günlük hayatta kullanabileceğiniz renklerden oluşmuş harika bir palet. Aynı zamanda ambalajı da çok güzel ve şık.

Benim en sevdiğim nude palettir ve hatta the balmın da en iyi far paletinin bu olduğunu düşünüyorum.

Her cilt tonu için kullanıma uygundur ve indirimli iken aldığınızda gerçekten uygun fiyatlı almış oluyorsunuz.

 Genellikle toz farlarda gördüğümüz dökülmeler oluyor fakat açık renkleri bile çok pigmentli.
Kullanışa göre mat simli ve sedefli farları var. Tamamen mat yada tamamen sedefli bir palet değil. Renklerinin her biri keşfedilmeye değer, kesinlikle.
Mat olanlar; sleek, serious , sexy
Simli olan bir tek silly ve geri kalanlar sedefli bir yapıya sahip.


Bazla kullanılınca kesinlikle aralara dolma yapmıyor ve gün boyu kalıyor uçup giden bir far değil. Aşağıda sizin için swatchladım.



















Vee benim favorim satndoffish rengine. Keşke tek satılsa dediğim paletin bana göre en güzel rengi :)

Benim günlük en çok yaptığım makyajı sizinle paylaşmak istiyorum. Göz pınarıma şampanya rengi olan snobby , göz kapağıma selfish ve kirpik diplerimin yarısına da sleek adlı farlarını kullandım.  Eyeliner sürmedim. Basit bir göz makyajı tavsiye ederim.




Son olarakda paletin arkasındaki barkot bu barkotla öğretici videolardan ilham alabilirsiniz. İyi seyirler ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder